بلاگ بامارو

در اکانت اینستاگرام کافه‌ها چه می‌گذرد؟

کافه نشین‌ها و کافه‌بازها همواره به دنبال کافه‌های جدید با فضا و محیط جدید هستند. اینکه بخواهند همه کافه‌های جدید را بصورت فیزیکی رفته و امتحان کنند هم هزینه زیادی در بر دارد و هم زمان زیادی باید صرف کنند. به همین دلیل اکانت اینستاگرام کافه‌ها این امکان را برای آنها فراهم می‌کند در کمترین زمان با همه‌ی کافه‌هایی که در نظر دارند بااکانت اینستاگرام کافه‌ها بطور مجازی سربزند.

دنیای مجازی و دیجیتال بصورت یک دنیای موازی با روزمرگی‌ها و اتفاقات و تفریحات و خلوت ما جلو می‌رود. و در زندگی فردی و اجتماعی ما نقش تاثیرگذار دارد. دنیای اینستاگرام و پیج‌ها و اکانت‎‌ها نیز دقیقا همین رول را در زندگی ما دارند. اینستاگرام‌های شخصی تبدیل به یک آلبوم از خاطرات و خنده‌ها و نوشته‌ها شده‌است.و افراد لحضه‌های خود را و اغلب خوشی‌ها را در آن به اشتراک می‌گذارند.

فراگیر شدن اینستاگرام در بین مردم به حدی زیاد شده‌است که اصناف نیز وارد این میدان شده‌اند تا از غافله عقب نمانند و حضور خود را در این محیط نیز اعلام کنند.  یکی از این صنف‌ها کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها هستند.کافه‌ها که محلی برای دورهمی، گپ‌وگفت، لذت بردن از لحظه‌ها  هستند.

اما شاید برایتان سوال باشد که چه لزومی دارد که کافه‌ها، اکانت اینستاگرام داشته باشند؟

شاید اولین چیزی که برای جواب به این سوال به ذهن کسی برسد این است که برای تبلیغ این کار را می‌کنند. خب این یکی از دلایل برای این اتفاق است. امروزه تعداد کافه‌ها روز به روز در حال افرایش است. همه این کافه‌ها به دنبال خلاقیت و راه جدید و نو برای ابراز وجود و پیدا کردن جایگاه در بین مردم هستند. و در مقابل کافه نشین‌ها و کافه‌بازها همواره به دنبال کافه‌های جدید با فضا و محیط جدید هستند.

اینکه مردم بخواهند همه کافه‌های جدید را بصورت فیزیکی رفته و امتحان کنند هم هزینه زیادی در بر دارد و هم زمان زیادی باید صرف شود. به همین دلیل اکانت اینستاگرام کافه‌ها این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا  در کمترین زمان با همه‌ی کافه‌هایی که در نظر دارند بااکانت اینستاگرام تعامل بر قرار کنند. و با فضا، محیط، منو، قیمت، زمان کاری، خدمات و آدرس و… آشنا شوند. حال در این قسمت از محتوا به تعدادی از  اکانت اینستاگرام کافه‌ها می‌پردازیم.

  • اکانت اینستاگرام سام کافه

    اکانت اینستاگرام سام کافه یک پک کامل از یک رسانه اجتماعی دراختیار کاربر قرار می‌دهد.  که در آن از فیلم و عکس گرفته تا  گیف و نوشته را در خود دارد و در آن با استفاده از همه این‌ها سعی می‌کند محتوایی جذاب و مفید و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

    محتواهای این اکانت شامل اطلاعات مفید در مورد قهوه و تفاوت‌های قهوه‌های مختلف، اطلاعات در مورد خود کافه و فضای آن و منو و…
    همانطور که اشاره کردیم کافه ها می توانند در اکانت اینستاگرام خود در مورد منو و قیمت خود اطلاعات در اختیار کاربران قرار دهند و حتی می‌توانند در خوراکی و نوشیدنی‌هلی جدیدی که به منو اضافه شده است صحبت کنند.

در اکانت اینستاگرام کافه‌ها می‌توان به شعر و کتاب و معرفی کتاب یا یک شعر از یک شاعر معروف و پر طرفدارپرداخت.

گاهی کافه‌ها برای جذب مشتری و ایجاد هیجان در بین مشتریان خود دست به خلاقیت می‌زند و به بذگزاری مسابقه بین مشتریان خود اقدام می‌کند و برای اینکه به تمام مشتریان خود و حتی افراد دیگر اطلاع رسانی کند از یک پست با محتوای مسابقه در اکانت اینستاگرام خود استفاد می‌کند.

اکانت اینستاگرام کافه‌ها بیشتر نقش همراه همه‌جا و همه‌زمان را دارند در واقع ممکن است یک مشتری مدت‌هاست به دلیل مشغله کاری و زندگی از کافه‌گردی غافل شده باشد و یک باره احساس نیاز برای خلوت در یک کافه دنج را در خود احساس کند. او وقتی در حال رفرش کردن اینستاگرام خود است به یک باره یک پست از اکانت اینستاگرام یک کافه ببیند به یک باره مشتاق شود که آن کافه ها را از نزدیک ببیند و در اتمسفر آن نفس بکشد.

اکانت اینستاگرام کافه‌ها می‌توانند با پست‌های خود به معرفی محیط و فضای کافه‌ی خود بپردازند.

ممکن است ما به دنبال محیطی برای دورهمی‌ها و جمع کوچک خود هستیم که در محیط آرام آن با رفقا و دوستان خود خلوت کنیم. کافه‌ها با پست‌های خود می توانند به معرفی چنین امکانی از کافه‌ی خود به کاربران بپردازند.

 

 

  • اکانت اینستاگرام کافه نقش وصال

اکانت اینستاگرانم کافه نقش وصال هم مانند سایر اکانت ایستاگرام کافه به پست گذاشتن در مورد ویژگی‌های کافه‌ نقش وصال و محیط و فضای آن می‌پردازد.  در کنار همه اینها در رویدادهای جهانی و الخصوص ملی به نشانه همراهی با عموم مردم با ایجاد یک پست، این همراهی را به کابران و مشتریان نشان می‌دهد.

یک پست اینستاگرام می‌تواند یک ویژگی از کافه  که همه کافه‌ها آن را ندارند را  به اطلاع مشتریان برساند. همانطور که شما می‌دانید همه کافه‌ها مجوز برگزاری تولد در کافه خود را ندارند.کافه نقش وصال با یک پست از این اتفاق به اطلاع همه کاربران و مشتریان خود می‌رساند که در کافه نقش وصال شما می‌توانید تولدتان را در آنجا برگزار کنید و از امکانات آن استفاده کنید.

پست اینستاگرامی می‌تواند راهنمای اوج خلاقیت ما در امر تبلیغ باشد. با یک عکس و یک متن کوتاه می‌توانیم در‌ یک پست کافه خودمان را تبلیغ کنیم. در عکس زیرکه یک عکس از پست اینستاگرامی کافه وصال است، دلنوشته‌ی مشتری در مورد کافه نقش وصال است که این پست به طور غیر مستقیم خلوت و دنج بودن و خاص بودن این کافه را تبلیغ می‌ کند


یک پست اینستاگرامی از حضور افراد معروف و مشهور در کافه  یک راه دیگر از تبلیغ زیرپوستی و غیر مستقیم است.

  • اکانت اینستاگرام کافه گراف

این اکانت از فالوردارترین اکانتهای اینستاگرامی کافه‌ها می‌باشد. و بیشتر به دلیل تعامل شفاف و روشن ادمین و صاحب کافه با کاربران و مشتریانش است.
یک نمونه از شفاف بودن را در عکس پست اینستاگرامی زیر ببینید!

اکانت اینستاگرامی کافه گراف در پست‌های خود به معرفی باریستاها و کادر مجرب خود و مهارت‌های آنها نیز می‌پردازد تا پشت پرده و پشت صحنه کافه گراف را با مشتریان و کاربران در میان بگذارد.

اتفاقات نو و هیجان انگیز در واقع اتفاقاتی که در راستای مشتری‌مداری است را با یک پست اینستاگرامی به اطلاع کاربران می‌رساند.

نگار علیّی

۲ comments

ما را در اینستاگرام فالو کنید

Load More
Something is wrong. Response takes too long or there is JS error. Press Ctrl+Shift+J or Cmd+Shift+J on a Mac.